Geachte klant.
Wegens persoonlijke omstandigheden ben ik momenteel helaas niet in staat om uw bestelling te verwerken.
Mijn excuses voor het ongemak.
Hartelijk dank voor uw begrip
vergelijk geselecteerde producten

Garantie

Hoe lang zit er garantie op mijn product?
Uw product is defect? Vervelend om te horen. Graag helpen wij u hiermee verder. Hiervoor is het echter van belang dat het product nog binnen onze garantie termijn valt. De garantie termijn vindt u op de factuur, welke standaard bij elke bestelling gevoegd wordt.

 

Hoe kan ik aanspraak maken op de garantie?
Wanneer een product onverhoopt defect raakt binnen de gestelde garantietermijn, dan kunt u het Garantie-RMA formulier invullen en meesturen met de retourzending. Het retourneren (retour-verzendkosten) van producten is geheel voor rekening en risico van de klant.

 

Uitzonderingen
In sommige gevallen kan het recht op garantie vervallen - zelfs als het product nog binnen de garantie periode valt. Dit kan onder andere komen door: aangebrachte schade die na de koop is ontstaan (zoals vallen, scheuren, krassen, vocht), het verwijderen van garantie zegels of stickers, kortsluiting door een verkeerde energievoorziening, etc.